Polityka Zwrotów i Refundacji

Masz prawo anulować swoje zamówienie w ciągu 30 dni bez podawania przyczyny.

Termin na anulowanie zamówienia wynosi 30 dni od dnia, w którym otrzymałeś towar, lub od dnia, w którym osoba trzecia wyznaczona przez Ciebie (inna niż przewoźnik) weszła w posiadanie dostarczonego produktu.

Aby skorzystać z prawa do anulowania zamówienia, musisz poinformować nas o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie.

Możesz poinformować nas o swojej decyzji mailowo: sklep@dyskontlakierniczy.pl

Zwrot środków nastąpi nie później niż 30 dni od dnia, w którym otrzymamy zwracany towar. Zastosujemy tę samą metodę płatności, której użyłeś przy zamówieniu — nie poniesiesz żadnych opłat związanych z takim zwrotem.

Warunki zwrotów

Aby towar kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:

  • Towar został zakupiony w ciągu ostatnich 30 dni,

  • Towar znajduje się w oryginalnym opakowaniu.

Towary, których nie można zwrócić

Nie można zwrócić następujących produktów:

  • Towary wykonane według Twojej specyfikacji lub wyraźnie spersonalizowane;

  • Towary, które z uwagi na swój charakter nie nadają się do zwrotu, np. produkty szybko psujące się lub takie, których data ważności upłynęła;

  • Towary, które ze względów higienicznych lub ochrony zdrowia nie nadają się do zwrotu i zostały odpieczętowane po dostawie;

  • Towary, które po dostawie, ze względu na swój charakter, zostały nierozdzielnie połączone z innymi przedmiotami.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu każdego towaru, który nie spełnia powyższych warunków, według naszego wyłącznego uznania.

Zwrot towarów

Ponosisz odpowiedzialność za koszt i ryzyko związane z odesłaniem towaru. Towar należy odesłać na adres:

ul. Dworska 15, 44-102 Gliwice, Polska

Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w przesyłce zwrotnej. Dlatego zalecamy skorzystanie z ubezpieczonej i możliwej do śledzenia formy wysyłki. Nie możemy dokonać zwrotu środków bez faktycznego otrzymania towaru lub dowodu doręczenia przesyłki zwrotnej.

Prezenty

Jeśli towar był oznaczony jako prezent przy zakupie i został wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt prezentowy o wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwracanego produktu przekażemy Ci odpowiedni bon podarunkowy.

Jeśli towar nie był oznaczony jako prezent lub osoba obdarowująca otrzymała go u siebie, aby wręczyć go później, zwrot środków zostanie wysłany do darczyńcy.

Kontakt

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej Polityki Zwrotów i Refundacji, skontaktuj się z nami:
sklep@dyskontlakierniczy.pl